Kategoriarkiv Anmeldelse af spil

Kender tallene Danskejet

Af Christian Hjortdal I Magplayer Alder: Anbefales fra 3 år 1 kasse med dele Der er altså mange gode grunde til at udstyre sit barn med et sæt magneter fra Magplayer. Udover de seks udviklingsområder, Magplayer selv nævner, skaber magneterne fordybelse herhjemme. Vores søn kan lege meget længe med dem Vi vil ikke lægge skjul på, at vi leger meget med magneter herhjemme.

Gode sjove apps til 0 til 5-årige børn

Spillere: For 2 — 4 deltagere Spillet har en god tilgang til lege læring, og jeg kunne fornemme på min datter at hun syntes det var en sjov måde at morale at stave på. Præsentation: Scrabble Junior er et fantastisk sjovt og lærerigt spil til børn der lige er startet i skole og skal indtil at lære at stave. Eller indtil børn der i forvejen staver kanon, men som synes det er sjovt at lege med ord og fastsætte ord sammen. Spillet har 2 sværhedsgrader, hvorpå den lette version er designet med flotte billeder som viser hvilke ord der skal staves til. Den lidt sværere version minder meget omkring almindelig Scrabble, men giver børnene små forslag, så de ikke går pr. stå, når der skal dannes nye ord. Derudover, giver spillet også man voksne kamp til stregen i jagten på at samle flest point. Spillets design: Spillet er udbudt af Mattel. Det er ikke tydeligt på æsken, men hvis man vender æsken omkring, er det lille loge nederst pr. venstre hjørne. Mattel laver mange forskellige legetøjs ting, bla.

Lærerige apps til 0-5-årige

Hvordan forældre vil vi gerne være lidt inde over, hvad det er foran nogle apps vores børn sidder inklusive, så vi ved, at det er apps, der er gode til børn, og som de måske endda adjunkt af og bliver klogere af at bruge. Vi har samlet 26 fantastisk apps til børn — både sjove og lærerige af slagsen og indtil alle aldre. Uanset om du mangler apps til de helt små, apps til tumling, apps til børnehavebarnet ellers apps til større og mindre skolebørn, har vi samlet noget til enhver smag.

Guide til apps: Find her de 26 bedste apps til børn - gobud.eu

Pr. midten af bordet placeres 6 papbrikker med en terningside fra på hver. Hver spiller vælger en farve plus får 8 terninger i den farvelægge. Første spiller fordeler pengesedler på brikkerne. Pengesedlerne har forskellige værdi fra